Pressekontakt

Er du ved at lave et indslag eller skrive en artikel om termonet? Vi hjælper gerne med at finde en person, der kan udtale sig om den vinkel, du har på historien. Ring eller send en sms til bestyrelsesformand Søren Skjold Andersen på 22 44 08 71.

Ønsker du en gennemgang af faktuelle forhold i en artikel, eller kommentarer til et skrevet udkast, kan du sende det via mail på sa@skjold-andersen.dk

Termonet Danmark er en almennyttig forening, der har som formål at fremme udbredelse af termonet (kollektive jordvarme- og kølingssystemer), hvor sådanne installationer vil kunne bidrage til omstilling til mere klimavenlige løsninger. Foreningen optager en bred kreds af medlemmer såsom offentlige og halvoffentlige myndigheder, forsyningsvirksomheder, private virksomheder, repræsentanter fra forskningsverdenen, privatpersoner, mv.

En oversigt over foreningens medlemmer kan findes på medlemssiden.

Billedmateriale

Skal du bruge et billede eller en illustration af termonet? Nedenfor kan du gå på opdagelse i foreningens arkiv, der er oprettet til formålet. Som udgangspunkt skal billeder krediteres Termonet Danmark, hvis ikke andet er angivet i den tekstfil, der ligger i hver mappe.

Materialet må benyttes i forbindelse med redaktionel omtale og interview med foreningen.

Link til foreningens filarkiv med billedmateriale til pressebrug på SharePoint.